Na jednání přišli zástupci jednotlivých tříd, chyběli jen druháčci.

Hovořili jsme nejdříve o diářích. Měli jsme za úkol zjistit, jak žákům vyhovují, jestli o ně mají zájem, zda by něco změnili, doplnili atd. Většinou jsou s nimi žáci  spokojeni, používají je, osvědčily se jim. Jen jeden hlas naznal, že to je další zátěž v tašce. Jinak nikdo nic nenamítal. Žákům druhého stupně rozsahem stačí, píší si do nich nejen školní povinnosti, úkoly, ale i ostatní, pro ně důležité vzkazy, jsou tedy naprosto spokojeni. Kdo si nezvykl je používat, má problémy  se zapomínáním.

Dále jsme hovořili o Ekojarmarku. Jak se třídy připravují, jak se žáci podílejí na tvorbě panelů, kdo si připravuje vlastní dílnu. Zajímavou informaci jsme se dozvěděli z přístavby. Třetí třídy se složily a zakoupily si keř, který poroste v Parku patriotů s jejich jménem. Takový nápad jsme pochválili, budou mít něco, co s nimi stále poroste a bude jim připomínat jeden den, kdy se rozhodly udělat dobrou věc.

Sběr papíru proběhl, celkové výsledky zatím neznáme, ale některé údaje pro nás nebyly potěšující. Příště se dozvíme více.

Posledním bodem bylo fungování " krabičkové služby". Ve třídách byly určeny služby na vynášení krabiček. Byli určeni ti, kteří na jejich zanechávání ve třídách mají největší podíl. Zatím to funguje dobře.

Aktualizováno (Úterý, 05 Květen 2015 08:46)