Home Školní družina Činnost Třídenní výlet školní družiny

Třídenní výlet školní družiny

Náš první Třídenní výlet školní družiny se společností Stan se konal v roce 2006 v Březové u Třebíče. Společnost vlastnila v tu dobu pouze tento areál, časem se rozrostla a teď má středisek již pět. Začínali jsme s dětmi v Březové, poté se podívali do Jeseníků do střediska Relaxa i Orientka a v letošním roce jsme se vydali zpět do Březové.

Středisko jsme skoro nepoznali. Čekala nás opravená ubytovna, nová velká venkovní terasa, vyrostli zde nové věže (aktivita -vysoká lana), strašidelný dům, hrací program ve tvaru hradu, ohromná nafukovací skákací plocha a mnoho dalších atrakcí pro uvolnění, zábavu či sportovní aktivity.

Naše cesta do střediska byla velice náročná, hlavně pro naše nejmenší, ale nakonec jsme vše zvládli a do střediska se dopravili. Přivítalo nás krásné prostředí, jak ubytování, tak i venkovní atrakce. Celou dobu pobytu jsme měli perfektní počasí, skvělé jídlo a hlavně super aktivity. A jaké zážitky si děti z výletu přivezly?

Náš třídenní družinový výlet

Dne 20.9 jsme se vydali na náš dlouho očekávaný výlet. V šest hodin ráno jsme vyjížděli vlakem do Brna, kde nám ujel bohužel autobus do Třebíče, a my čekali dvě hodiny u Tesca a kupovali dobroty. Po příjezdu do střediska Březová na nás čekal instruktor – Vojta, který měl přezdívku - ROHLÍK. Ukázal nám pokoje a my si mohli vybrat, s kým chceme bydlet. Potom byla prohlídka areálu a oběd.

První naše aktivita byly bungee – trampolíny , někdo na nich jen skákal, jiní dělali i salta a protože bylo krásné počasí a svítilo sluníčko, tak ten kdo doskákal, mohl jít do bazénu a na skluzavky. Voda byla docela studená, ale nám to nevadilo a pořádně jsme si to užili. Ten den jsme se ještě přetahovali na pružných lanech v písku a večer byla Párty diskotéka. Tancovali jsme jako divý a nechtěli jít spát. Matěj chtěl tančit ploužák, Dominik celou dobu skotačil na pódiu a dokonce předvedl i breakdance, my ostatní tančili flos. Naše paní vychovatelky nám moc tleskali. První večer jsme šli spát opravdu pozdě.

Filip Haviger a Petr Špaček 3. A.

Druhý den po snídani jsme hráli v lese aersoft, rozdělili se na skupiny a bojovali proti sobě. Po bitvě nás Rohlík naučil hrát novou hru – Bláznivá zvířátka. Byla to super hra. „Po obědě jsme měli volno, já si s Eliškou povídala a potom jsme šli za holkama z vedlejšího pokoje na návštěvu“ řekla Kamča. Odpoledne byla v programu vysoká lana v podobě velkého hradu s několika vysokými věžemi, které spojovali lana, sítě a různé druhy překážek. Lezli jsme po zeleném okruhu, který byl na rovnováhu. Hodně z nás zvládlo celou trasu až do nejvyšší věže vysoké asi 15 metrů. Z jedné z těch věží jsme dokonce skákali dolů na zem, kde byla matrace. „Když jsem vylezla po žebříku nahoru a podívala se dolů, bylo to nepříjemné a udělalo se mi špatně, ale nakonec jsem to zvládla a skočila.“ řekla Eliška.

Po výborné večeři nás čekala velká noční hra. Rohlík nám vyprávěl příběh o vlcích a vlkodlacích, kteří žijí v nedalekém lese a ve tmě je mohou přilákat hlasité zvuky. Když by na nás zaútočili, můžou nám prý i prokousnout krk. Proto když jsme šli lesem hledat kód, který nám měl odemknout dveře od strašidelného hradu, celá naše skupina byla úplně potichu. Jen se nám asi v půlce cesty někam ztratili paní vychovatelky, trochu jsme se o ně báli, ale nakonec se šťastně vrátili (teď už víme, že šly ve tmě za námi a pouštěli z mobilu vytí vlků). Strašidelný hrad měl čtyři patra a několik místností, v každé byla ukryta přísada do kouzelného lektvaru. Museli jsme se plazit, šplhat, prolézat různé otvory a sítě, všude byly pavučiny, lebky, pavouci a kostlivci, v jedné místnosti byla dokonce mučírna.  Přísady jsme našly, a když jsme uvařili lektvar, otevřely se poslední dveře a my mohli odejít z hradu. I přes dost děsivý zážitek ze strašidelného hradu, jsme ten večer usnuli všichni hned.

Poslední den ráno nás čekala jízda na koních a potom velká horolezecká stěna. Někdo vylezl jen doprostřed, ale Kamča a několik ostatních až úplně nahoru. Po obědě jsme si sbalili kufry a šli k autobusu, který na nás už čekal u střediska a odvezl a jeli jsme do Třebíče. Rychlík z Třebíče měl velké zpoždění, proto nám v Brně další vlak opět ujel a museli jsme zase čekat dvě hodiny u Tesca. Do Svitav jsme přijeli až v 8 večer.

Výlet byl moc hezký, náš instruktor Rohlík byl fajn a vtipný, hodně jsme toho zažili a jestli pojede družina znovu určitě chceme jet také J.

Kamila Krištofová a Eliška Vymazalová 3.A.

Postřehy našich nejmenších

„ Na pokoji jsem bydlela s Anežkou, Miou a Natálkou. Mia se pořád smála a tak jsme byly veselé. Bazén byl sice studený, ale nám to nevadilo“.     Karolína Šmehlíková   2.b.

„ Líbil se mi pokoj i koupelna. Super byla vodní bitva. Na louce jsme na sebe stříkali vodou z lahví a házeli vodní balónky“.      Natálie Výborná  2.b.

„ Moc nám chutnalo jídlo, které nám vařili. Byl tam moc šikovný kuchař. Hodně legrace a křiku jsme si užili v BONGU (bludišti) a na megatrampolínách“.     Anežka Kučerová  2.b.

„ Nejlepší byla skluzavka v bazénu. Celý den jsme něco dělali. Jezdili jsme na koních, skákali na super bublině, ta byla lepší než trampolína. Škoda, že ji nemáme u nás na školním dvoře. Také jsme hráli airsoft a měli jsme hodného vedoucího. Vypadal jak rohlík a také měl takovou přezdívku – Rohlík“.     Zuzana Kučerová  2.b.

„ Byl tam krásný dřevěný hrad , kde bylo hodně tobogánů a prolézaček . Večer , když byla tma,tak všechny věže krásně  svítily a vypadalo to moc hezky. Když jsme chtěli něco dobrého, chodili jsme nakupovat do bufetu“.   Alexandra Švecová 2.a.

„ První večer byla diskotéka a druhý stezka odvahy. Hledali jsme indicii, a když jsme ji našli, luštili jsme kód, abychom mohli do strašidelného hradu. Ten jsme prošli a museli hádat a uvařit lektvar. Pak jsme se dostali ven. Trochu jsem se bála, ale bylo to hezké“.  Barbora Dosedělová  3.a.

Aktualizováno (Úterý, 13 Listopad 2018 11:12)