Důležité

V pondělí 17. 12. ještě nebudou moci být obědy vydávány u nás ve škole (důvodem jsou probíhající úpravy školní výdejny), strávníci musejí odejít do jídelny na ul. M. Horákové. Naobědvání dětí z 1. stupně zajistíme v rámci školní družiny a pod dohledem vyučujících v rámci 5. vyučovací hodiny. Děti přijdou po obědě zpět do školy, berte tedy prosím na vědomí tuto skutečnost, pokud si je po obědě ve škole vyzvedáváte. Žáci 2. stupně budou mít zkrácenou výuku do 12:35, aby si stihli v průběhu 6. vyučovací hodiny do jídelny zajít a naobědvat se. Odpolední výuka zůstává beze změn.

V pátek 14. 12. 2018 budou v naší školní výdejně probíhat instalační práce. Z tohoto důvodu bude výdejna mimo provoz a obědy budou vydávány přímo v Internátní školní jídelně na ul. M. Horákové. 1. - 5.třídám bude zkrácena výuka do 11:40 hodin. Družina své děti na oběd odvede, nedružinové děti buď odejdou do jídelny samy, nebo na žádost rodičů půjdou pod dohledem učitele a vrátí se zpět do školy. Žákům 6. - 9.třídy skončí výuka ve 12:35 hod., aby si do jídelny na oběd došli sami.

Ve čtvrtek 29. 11. 2018 proběhnou rodičovské schůzky. Hodina i způsob zahájení se může v jednotlivých třídách lišit. V některých třídách se rodiče sejdou v daný čas, aby dostali společné informace. Pak už budou mít schůzky konzultační charakter.

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

POMÁHAJÍ NÁM

Výsledky volby zákonných zástupců dětí do školské rady...

Informace ke vstupu do školy - doplnění. Více zde...

Tragická událost ve žďárské škole nás vede k opatření ke zvýšení bezpečnosti v budově školy. Více zde...

Banner
Home Školní družina Činnost Třídenní výlet školní družiny

Třídenní výlet školní družiny

Náš první Třídenní výlet školní družiny se společností Stan se konal v roce 2006 v Březové u Třebíče. Společnost vlastnila v tu dobu pouze tento areál, časem se rozrostla a teď má středisek již pět. Začínali jsme s dětmi v Březové, poté se podívali do Jeseníků do střediska Relaxa i Orientka a v letošním roce jsme se vydali zpět do Březové.

Středisko jsme skoro nepoznali. Čekala nás opravená ubytovna, nová velká venkovní terasa, vyrostli zde nové věže (aktivita -vysoká lana), strašidelný dům, hrací program ve tvaru hradu, ohromná nafukovací skákací plocha a mnoho dalších atrakcí pro uvolnění, zábavu či sportovní aktivity.

Naše cesta do střediska byla velice náročná, hlavně pro naše nejmenší, ale nakonec jsme vše zvládli a do střediska se dopravili. Přivítalo nás krásné prostředí, jak ubytování, tak i venkovní atrakce. Celou dobu pobytu jsme měli perfektní počasí, skvělé jídlo a hlavně super aktivity. A jaké zážitky si děti z výletu přivezly?

Náš třídenní družinový výlet

Dne 20.9 jsme se vydali na náš dlouho očekávaný výlet. V šest hodin ráno jsme vyjížděli vlakem do Brna, kde nám ujel bohužel autobus do Třebíče, a my čekali dvě hodiny u Tesca a kupovali dobroty. Po příjezdu do střediska Březová na nás čekal instruktor – Vojta, který měl přezdívku - ROHLÍK. Ukázal nám pokoje a my si mohli vybrat, s kým chceme bydlet. Potom byla prohlídka areálu a oběd.

První naše aktivita byly bungee – trampolíny , někdo na nich jen skákal, jiní dělali i salta a protože bylo krásné počasí a svítilo sluníčko, tak ten kdo doskákal, mohl jít do bazénu a na skluzavky. Voda byla docela studená, ale nám to nevadilo a pořádně jsme si to užili. Ten den jsme se ještě přetahovali na pružných lanech v písku a večer byla Párty diskotéka. Tancovali jsme jako divý a nechtěli jít spát. Matěj chtěl tančit ploužák, Dominik celou dobu skotačil na pódiu a dokonce předvedl i breakdance, my ostatní tančili flos. Naše paní vychovatelky nám moc tleskali. První večer jsme šli spát opravdu pozdě.

Filip Haviger a Petr Špaček 3. A.

Druhý den po snídani jsme hráli v lese aersoft, rozdělili se na skupiny a bojovali proti sobě. Po bitvě nás Rohlík naučil hrát novou hru – Bláznivá zvířátka. Byla to super hra. „Po obědě jsme měli volno, já si s Eliškou povídala a potom jsme šli za holkama z vedlejšího pokoje na návštěvu“ řekla Kamča. Odpoledne byla v programu vysoká lana v podobě velkého hradu s několika vysokými věžemi, které spojovali lana, sítě a různé druhy překážek. Lezli jsme po zeleném okruhu, který byl na rovnováhu. Hodně z nás zvládlo celou trasu až do nejvyšší věže vysoké asi 15 metrů. Z jedné z těch věží jsme dokonce skákali dolů na zem, kde byla matrace. „Když jsem vylezla po žebříku nahoru a podívala se dolů, bylo to nepříjemné a udělalo se mi špatně, ale nakonec jsem to zvládla a skočila.“ řekla Eliška.

Po výborné večeři nás čekala velká noční hra. Rohlík nám vyprávěl příběh o vlcích a vlkodlacích, kteří žijí v nedalekém lese a ve tmě je mohou přilákat hlasité zvuky. Když by na nás zaútočili, můžou nám prý i prokousnout krk. Proto když jsme šli lesem hledat kód, který nám měl odemknout dveře od strašidelného hradu, celá naše skupina byla úplně potichu. Jen se nám asi v půlce cesty někam ztratili paní vychovatelky, trochu jsme se o ně báli, ale nakonec se šťastně vrátili (teď už víme, že šly ve tmě za námi a pouštěli z mobilu vytí vlků). Strašidelný hrad měl čtyři patra a několik místností, v každé byla ukryta přísada do kouzelného lektvaru. Museli jsme se plazit, šplhat, prolézat různé otvory a sítě, všude byly pavučiny, lebky, pavouci a kostlivci, v jedné místnosti byla dokonce mučírna.  Přísady jsme našly, a když jsme uvařili lektvar, otevřely se poslední dveře a my mohli odejít z hradu. I přes dost děsivý zážitek ze strašidelného hradu, jsme ten večer usnuli všichni hned.

Poslední den ráno nás čekala jízda na koních a potom velká horolezecká stěna. Někdo vylezl jen doprostřed, ale Kamča a několik ostatních až úplně nahoru. Po obědě jsme si sbalili kufry a šli k autobusu, který na nás už čekal u střediska a odvezl a jeli jsme do Třebíče. Rychlík z Třebíče měl velké zpoždění, proto nám v Brně další vlak opět ujel a museli jsme zase čekat dvě hodiny u Tesca. Do Svitav jsme přijeli až v 8 večer.

Výlet byl moc hezký, náš instruktor Rohlík byl fajn a vtipný, hodně jsme toho zažili a jestli pojede družina znovu určitě chceme jet také J.

Kamila Krištofová a Eliška Vymazalová 3.A.

Postřehy našich nejmenších

„ Na pokoji jsem bydlela s Anežkou, Miou a Natálkou. Mia se pořád smála a tak jsme byly veselé. Bazén byl sice studený, ale nám to nevadilo“.     Karolína Šmehlíková   2.b.

„ Líbil se mi pokoj i koupelna. Super byla vodní bitva. Na louce jsme na sebe stříkali vodou z lahví a házeli vodní balónky“.      Natálie Výborná  2.b.

„ Moc nám chutnalo jídlo, které nám vařili. Byl tam moc šikovný kuchař. Hodně legrace a křiku jsme si užili v BONGU (bludišti) a na megatrampolínách“.     Anežka Kučerová  2.b.

„ Nejlepší byla skluzavka v bazénu. Celý den jsme něco dělali. Jezdili jsme na koních, skákali na super bublině, ta byla lepší než trampolína. Škoda, že ji nemáme u nás na školním dvoře. Také jsme hráli airsoft a měli jsme hodného vedoucího. Vypadal jak rohlík a také měl takovou přezdívku – Rohlík“.     Zuzana Kučerová  2.b.

„ Byl tam krásný dřevěný hrad , kde bylo hodně tobogánů a prolézaček . Večer , když byla tma,tak všechny věže krásně  svítily a vypadalo to moc hezky. Když jsme chtěli něco dobrého, chodili jsme nakupovat do bufetu“.   Alexandra Švecová 2.a.

„ První večer byla diskotéka a druhý stezka odvahy. Hledali jsme indicii, a když jsme ji našli, luštili jsme kód, abychom mohli do strašidelného hradu. Ten jsme prošli a museli hádat a uvařit lektvar. Pak jsme se dostali ven. Trochu jsem se bála, ale bylo to hezké“.  Barbora Dosedělová  3.a.

Aktualizováno (Úterý, 13 Listopad 2018 11:12)