Důležité

V pondělí 17. 12. ještě nebudou moci být obědy vydávány u nás ve škole (důvodem jsou probíhající úpravy školní výdejny), strávníci musejí odejít do jídelny na ul. M. Horákové. Naobědvání dětí z 1. stupně zajistíme v rámci školní družiny a pod dohledem vyučujících v rámci 5. vyučovací hodiny. Děti přijdou po obědě zpět do školy, berte tedy prosím na vědomí tuto skutečnost, pokud si je po obědě ve škole vyzvedáváte. Žáci 2. stupně budou mít zkrácenou výuku do 12:35, aby si stihli v průběhu 6. vyučovací hodiny do jídelny zajít a naobědvat se. Odpolední výuka zůstává beze změn.

 

V pátek 14. 12. 2018 budou v naší školní výdejně probíhat instalační práce. Z tohoto důvodu bude výdejna mimo provoz a obědy budou vydávány přímo v Internátní školní jídelně na ul. M. Horákové. 1. - 5.třídám bude zkrácena výuka do 11:40 hodin. Družina své děti na oběd odvede, nedružinové děti buď odejdou do jídelny samy, nebo na žádost rodičů půjdou pod dohledem učitele a vrátí se zpět do školy. Žákům 6. - 9.třídy skončí výuka ve 12:35 hod., aby si do jídelny na oběd došli sami.

 

Ve čtvrtek 29. 11. 2018 proběhnou rodičovské schůzky. Hodina i způsob zahájení se může v jednotlivých třídách lišit. V některých třídách se rodiče sejdou v daný čas, aby dostali společné informace. Pak už budou mít schůzky konzultační charakter.

 

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY


POMÁHAJÍ NÁM


Výsledky volby zákonných zástupců dětí do školské rady...


Informace ke vstupu do školy - doplnění. Více zde...

Tragická událost ve žďárské škole nás vede k opatření ke zvýšení bezpečnosti v budově školy. Více zde...

 
Banner
Home Aktivity školy Akce školy 4.B v knihovně

4.B v knihovně

Po dvou měsících se žáci třídy 4.B vydali do knihovny ve Svitavách, kde pro ně jako vždy byl připraven bohatý program. Tato beseda nesla název "Pizza".  Paní knihovnice se nejdříve zeptala všech žáků, jaký druh pizzy mají rádi.

Objevovali se druhy jako sýrová, šunková, žampiónová a spousta jiných. Od druhů a výrazných chutí pizzy přešla paní knihovnice velice lehce k výrazným chutím literárních žánrů. Formou diskuze tak společně probrali rysy jednotlivých literárních žánrů, jakými jsou pohádka, pověst, bajka, detektivka, science fiction, román, báseň nebo cestopis. Na závěr celé besedy se žáci rozdělili do pěti skupin. Každá skupina dostala sadu pěti lístečků o různých barvách, kdy každá barva představovala jeden ze žánrů. Po celé knihovně byly rozmístěné knihy a žáci měli za úkol přiřazovat k nim lísteček podle literárních žánrů. Za sebe tuto besedu hodnotím jako výbornou, protože žáky práce bavila a celou dobu byli velice aktivní.


Aktualizováno (Úterý, 13 Únor 2018 09:26)