Důležité

První schůzka s rodiči v tomto školním roce se koná ve čtvrtek 14. září 2017 v 16 hodin, pouze s  výjimkou 2. a a 2.b, kterým schůzka začíná v 15:30 hodin. Třídní učitelé předají informace k rozbíhajícímu se školnímu roku. Jde o schůzku se společným začátkem.

 

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY


POMÁHAJÍ NÁM



Informace ke vstupu do školy - doplnění. Více zde...

Tragická událost ve žďárské škole nás vede k opatření ke zvýšení bezpečnosti v budově školy. Více zde...

 

aktivní škola

Pro rodiče >>

Pro rodiče absolventů >>


 
Banner
Home Poradenství Pracovní náplň školního speciálního pedagoga

Pracovní náplň školního speciálního pedagoga

  • Je členem školního poradenského pracoviště
  • Je podřízen vedoucímu školního poradenského pracoviště


Koordinuje

  • Speciální poradenství ve škole
  • Vytváření IVP pro integrované žáky s vývojovými poruchami učení na 1. Stupni, účastní se jejich projednávání se zákonnými zástupci
  • Vytváření kompenzačních nebo motivačních programů pro žáky s poruchami učení na 2. stupni, spolupracuje s třídními učiteli a vyučujícími českého jazyka


Samostatně zajišťuje

  • Speciálně pedagogické diagnostické činnosti a vzdělávací činnosti
  • Individuální reedukaci specifických poruch učení u integrovaných žáků, úzce spolupracuje se zákonnými zástupci
  • Návrhy a realizaci opatření, které směřují ke zkvalitnění vzdělávací práce školy
  • Poskytování metodické pomoci a odborných informací z oblasti spec. pedagogiky, pomáhá ped. pracovníkům při jejich aplikaci
  • Na žádost vyučujících náslechy v hodinách, na jejich základě navrhuje další postup v péči o žáky se spec. vzdělávacími potřebami
  • Vede knihovnu spec. pedagogiky a evidenci pomůcek, zajišťuje jejich půjčování
  • Poskytování poradenské a konzultační pomoci rodičům žáků
  • Specifické činnosti:
    • aktivně se účastní zápisu budoucích prvňáčků
    • spolupracuje s třídními učiteli a výchovným poradcem na tvorbě podpůrného vzdělávacího programu pro žáky neúspěšné ve škole
    • spolupracuje s třídními učiteli a výchovným poradcem při řešení aktuálních problémů třídních kolektivů
    • společně s výchovným poradce sleduje chování žáků po dobu školní docházky
    • podílí se na akcích pořádaných školou v oblasti volnočasových aktivit
    • vede administrativu své činnosti – dokumentaci řešených případů, evidenci konzultací
    • neustále se vzdělává, sleduje nabídku vzdělávacích kurzů