Důležité

První schůzka s rodiči v tomto školním roce se koná ve čtvrtek 14. září 2017 v 16 hodin, pouze s  výjimkou 2. a a 2.b, kterým schůzka začíná v 15:30 hodin. Třídní učitelé předají informace k rozbíhajícímu se školnímu roku. Jde o schůzku se společným začátkem.

 

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY


POMÁHAJÍ NÁM



Informace ke vstupu do školy - doplnění. Více zde...

Tragická událost ve žďárské škole nás vede k opatření ke zvýšení bezpečnosti v budově školy. Více zde...

 

aktivní škola

Pro rodiče >>

Pro rodiče absolventů >>


 
Banner
Home Poradenství Statut školního poradenského pracoviště

Statut školního poradenského pracoviště

Úvod

Změny, kterými prochází naše společnost, se odrážejí ve školním i rodinném prostředí. To vyžaduje od škol, aby byly připraveny na poskytování poradenských služeb. Proto vznikají na školách školní poradenská pracoviště.

Tyto změny ve společnosti s sebou přinášejí i zvyšující se počet dětí vyžadujících pedagogicko-psychologické služby, které kladou na školy nové požadavky. Vedle tradičního poskytování odborné pomoci pro podporu vzdělávání a profesní orientaci jde i o posílení prevence sociálně patologických jevů a o podporu integrace dětí do běžných typů škol.

Úkolem tohoto pracoviště bude podpora proměny školy jako takové.

Na naší škole tedy vzniká k 1. 9. 2016 školní poradenské pracoviště, které bude mít za úkol poskytovat poradenské a konzultační služby pro žáky, jejich zákonné zástupce a pedagogy.


Organizační struktura

Vedoucí školního poradenského pracoviště:

  • Mgr. Eva Fialová - výchovný poradce

Členové poradenského pracoviště:

  • Mgr. Jan Richtr - školní metodik prevence
  • Mgr. Monika Čuhelová - školní psycholog
  • Mgr. Jana Lepková - speciální pedagog
  • Ing. Miroslav Sýkora - výchovný poradce pro kariérní poradenství


Hlavní cíle poradenského pracoviště

  • Zkvalitnit poradenské služby ve škole
  • Podílet se na tvorbě sociálního klimatu školy
  • Ve spolupráci se subjekty školy se aktivně podílet na preventivní činnosti
  • Vytvářet programy prevence a sledovat jejich účinnost
  • Pravidelně sledovat a řešit problémy spojené se školní docházkou – vysoká absence, neomluvená absence
  • Metodickou pomocí a vytvářením podmínek zajisti péči o žáky se specifickými vzdělávacími potřebami a jejich úspěšnou integraci
  • Věnovat péči/ dlouhodobou/neprospívajícím dětem, zároveň věnovat i patřičnou pozornost a péči nadaným žákům
  • Pravidelně spolupracovat s ostatními poradenskými zařízeními
  • Poskytovat základní služby kariérového poradenství


Aktualizováno (Pondělí, 17 Říjen 2016 08:16)